Ik durf te stellen dat jij je klanten beter kunt bedienen.

Schrijf je nu in voor onze workshop Marketing Automation en leer hoe.

30 januari 2020. Utrecht.

MARKETING- EN SALES AUTOMATION

Marketing- en sales automation is het gebruikmaken van verschillende geautomatiseerde systemen om doelgroepen te boeien en binden. Op basis van bezoekgedrag op jouw website kunnen we unieke bezoekers een persoonlijk relevante klantreis aanbieden. Het gedrag (triggers genoemd) bepaalt vervolgens welke informatie iemand (vaak per email) op een specifiek moment krijgt toegezonden. En dit alles volledig geautomatiseerd. Je hebt er geen omkijken naar. Het gestructureerd automatiseren van marketing- en sales processen kent vele voordelen. Kort gezegd:

 

  • Goed kunnen inspelen op de individuele behoeften van jouw contacten
  • Stijging in leads en klanten
  • Hogere conversie en retentie dan ooit
  • Tijd en geld besparend

 

Je haalt meer uit je marketingbudget en je omzet stijgt. Bovenal profiteert jouw klant. Deze ontvangt namelijk beter afgestemde content, ervaart een betere klantreis en krijgt gerichtere aanbiedingen. Altijd op het juiste moment. Wat ik onder anderen doen:

 

  • Teksten schrijven
  • Webformulieren voor database opbouw en automation triggers
  • E-Mailmarketing (responsive)
  • A/B testen
  • Campagnes opstellen en uitvoeren
  • Programmering automations
  • Social Media Marketing
  • Lead generatie en -management
  • CRM integratie
  • Gericht adverteren
  • Conversie optimalisatie
  • Verbeteren door het voorspellen en analyseren gedrag

 

Marketing- en sales automation kan flink renderen. Mits goed uitgedacht en uitgevoerd. Plan een afspraak voor een demonstratie.

 

Lees meer: de zeven succesfactoren van marketing automation.

marketing automation

Maak nu vrijblijvend een afspraak

Meer klanten en omzet.