- Get closer than ever to your customers. So close, in fact, that you tell them what they need.
- Soms valt het niet mee om klant te worden. Ook al wil je het nog zo enorm graag.
- Laat geen kansen liggen en gebruik marketing automation in de gehele klantreis.
- Veel bedrijven laten kansen liggen om zich te vernieuwen. Ze zijn te veel op zichzelf gericht en te ...
- Sales- en marketing automation is voor het mkb momenteel al zeer toegankelijk.
- Recent schreef ik een recensie voor ‘Disruptive Selling’. Ik kan het boek je aanbevelen.
- Je toont eenmalig interesse in een product of dienst en vervolgens word je bestookt met
- Bovenstaande uitspraak hoorde ik ooit tijdens een training. Het bleek geen grap.
- Klantcontact gaat gepaard met het beantwoorden van vragen. Veel vragen. Heel veel vragen.
- Strategische marketing uitdagingen, iedere organisatie heeft ze in overvloed: meer bereik
- Maandlenzen voor mijn ogen afnemen op abonnement. Een zegen. Ik vroeg er al jaren om bij
- Wat zijn de overeenkomsten tussen Polaroid, Nokia, Blokker en 3FM? Het zijn voorbeelden van
- Ik betrad de Praxis. Bij binnenkomst hing een geprinte A4: 'Zonder bon wordt niet geruild'.
- Het is vakantietijd. Op iedere –pak hem weg- derde mail ontvang ik een ‘out of office’
- Tevreden klanten, continue omzet, een gezond rendement en gemotiveerde medewerkers.
- Toegegeven…Op het oog een vreemde gedachte, maar waarom zou je een doodskist kopen?
- Wie wordt de nieuwe Uber in de zorg? Wanneer staat de Netflix in de boekensector op?
- In 1999 wisten we zeker wat we echt niet wilden: Een mobiele telefoon…We zijn geen goede
- Individuele klantbehoeften dicteren steeds meer hoe jij zaken moet doen met je klanten.
- Zakelijke beslissers worden jaarlijks in een grootschalig onderzoek gevraagd naar welke
- Werken met KlantKennen heeft een risico: voor je het weet zit je opgescheept met een lijst
- Effectieve marketing kent veel disciplines: van marktonderzoek tot web-ontwikkeling, van SEA tot